
آمى الكل يحتفل بعيدك
آمى الكل يحتفل بنبضك
آمى الكل يتجمع لجل هديه وسهره حلوه
طيب قولي ليا أنا اهديكى ايه
على نبضي إلى كابرتى في فلبى
على احساسى إلى عيشتي جوى
على الخوف والهمس والحنان إلى عيشتينى فيه
انتى يامى بداية قصيده تائها منة كل الحروف
انتى يامى همسه بين القلوب
انتى الحنان والحب يامى والكل عارف
انتى هدية الرحمن ليا طيب قولي ممكن اهديكى اية
روحي ولا قلبي ولانبضى لاوالله مايسوسهر ه من الليل الحزين إلى عشتى فيه
انتى يا امى الفرحة الى طرحة وسط الوجع والويل
انتى ياامى ابتسامة بتمحى الوجع ولااهاا
انتى ياامى جنة الرحمن على الارضى
كل سنة وانتى طيبة يا اجمل حنان على الارض
كل سنة وانتى الروح والنبض
كل سنة وانتى جمبى حضنة القلب
كل سنة وانتى طيبة وكل ام طيبه
ربنا يرحم كل امهات المسلمين
(((قلم حزين / همسات عتاب/ رشا عبدالرحيم )))

إرسال تعليق