&& هى الدنيا ضحكتلى ؟؟ &&
ــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ
كل ما اقول الدنيا ضحكتلى
تعبس فى وشـى وتكشـر
أقــول لهــا ليـه يـا دنيتــى ؟
تقوللـى كان غـيرك أشطـر
&&&
أبكى وتسبقنى دموعى
وعـالغلـب بـرجــع اصـبر
قلبـى من الهم وجعنى
ونهــرى شكلـه متعكــر
&&&
انعــى لــربــى حظــى
وارجع من تانى استغفر
الاقى جراحـى وخدانى
على قصر وهم متكسر
&&&
والدمـع عالخـد نازل يجرى
والكـل عشـــانـى متــأثـر
وأقرب ماليا سبب دموعى
ولازم أقـول حـاضر وهصبر
&&&
والضحكـه هرسمها على وجهى
وعمــرى مـا فـى يــوم هكشــر
مـش كل اللـى بيضحـك يـاربـى
بيكون فرحان دا بيهرب ويستنكر
&&&
ويـدخــل بين البشــر يحكــى
ومن جواه الجرح بركان بيتفجر
واغلى النـاس بيسيبوه يبكـى
وينامـوا وهو طول الليل يسهـر
#وردالغرام / أميره عيد شقير


إرسال تعليق